غبارآلودگي فتنه بر جامعه بابصيرت تاثيري ندارد
 
بصیرت و جنگ نرم
بــــصــــیــــرتــــ و جــــنــــگــــ نــــرمــــ

به گزارش خبرگزاري فارس از كهگيلويه، پرويز طاهري صبح امروز در همايش ناظران انتخاباتي شوراي نگهبان بخش لنده اظهار داشت: علوم روز اروپائيان برگرفته از علوم اسلامي و زائيده تفكر انديشمندان مسلمان بوده كه اروپائيان با آغشته كردن آن به بي‌ديني رنگ و بوي غربي به آن داده و امروز آن را به خورد ديگر كشورها مي‌دهند.
وي افزود: در گذشته كشور ايران با داشتن جمعيت 25 ميليون نفري، 6 ميليون شبكه نفت در روز صادر مي‌كرد ولي به دليل عياشي حكام شاهنشاهي و بي‌توجهي به مردم، محروميت و فقر در كشور موج مي‌زد.
طاهري با اشاره به اين‌كه عمق محروميت گذشته تا امروز گريبان‌گير كشور است، تصريح كرد: درآمد حاصل از فروش نفت، صرف قماربازي و عياشي درباريان رژيم ستم‌شاهي و خوش خدمتي و خوش رقصي براي كشور‌هاي غربي از جمله آمريكا و انگليس مي‌شد.
طاهري بيان داشت: سپاه حق و باطل همواره وجود داشته و باطل براي غلبه برحق، فتنه‌ها و توطئه‌هاي فراواني را تدارك و برنامه‌ريزي كرده است.
وي دشمن‌شناسي و فتنه‌شناسي را بر هر مسلماني لازم و ضروري دانست و گفت: وقتي بر جامعه‌اي بصيرت و خودآگاهي طنين‌انداز شود، غبارآلودگي فتنه بر جامعه تأثيري نداشته و از گمراهي جلوگيري مي‌شود ولي در صورت بي‌بصيرتي، انسان حتي با نيت خوب گاهي در راه باطل قدم برمي‌دارد.
طاهري بصيرت را قطب‌نماي هدايت بشر از تاريكي به سوي روشنايي و نور دانست و عنوان داشت: فتنه به دنبال خواسته‌هاي نفساني و بدعت‌گذاري‌ها رشد و نمو پيدا كرده و نخستين مخالفت آن با خدا و قرآن است‌.
طاهري دومين گام فتنه را استفاده از نيروي مسلمانان بر ضد دين و قرآن دانست و گفت: دشمنان با طرح نظريه قبض و بسط تئوريك شريعت، عده‌اي به اصطلاح روشن‌فكر را به سوي خود كشانده و درصدد ضربه زدن به دين، قرآن، كشور و ولايت برمي‌آيند.
وي با اشاره به تلاش دشمنان براي نابودي ريشه‌هاي اعتقادي و ديني در كشور تصريح كرد: جريان دوم خرداد و دولت اصلاحات با مطرح كردن جمهوريت و اسلاميت به دنبال جدايي دين از سياست بود و اذهان مردم را براي تشخيص حق از باطل مخدوش و سردرگم مي‌كرد.
طاهري افزود: امروز شاهد بيداري و بصيرت اسلامي در كشورهاي اسلامي هستيم كه بايد اختلافات را كنار گذاشته و براي پايدار بودن كشوري واحد، متحد و يك‌صدا، فرياد الله‌اكبر را بر جهان طنين‌انداز كنيم.
مديركل آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد بيداري اسلامي كنوني را برابر با پيش‌بيني امام راحل در اين زمينه دانست و گفت: تحقق سخنان و پيش‌بيني‌هاي دقيق بنيان‌گذار جمهوري اسلامي به حقيقت الهي بودن اين انقلاب افزوده و امت اسلامي با تاسي به اين حقيقت در پي سرنگوني فرعونيان زمان هستند.


نظرات شما عزیزان:

مهدی
ساعت11:34---31 فروردين 1392
سلام.با افتخار و با اجازه تون در وبلاگم لینکتون کردم.لطف کنید به وبلاگ بنده هم سری بزنید و لینک بفرمایید.ممنونم.

EDUCATION
ساعت21:43---16 فروردين 1390
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAApam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



درباره وبلاگ

سلام و درود بر شما بازدی کننده گرامی عزیزان این وبلاگ چندین آدرس دارد که به آدرس اصلی یعنیbasirat-softear.loxblog.comمنتهی میشود. شما میتوانید با عضویت در سایت مارو کمک کنید!2 دقیقه وقت نمیگیره. امیدوارم که مارو از نظراتتون بی بهره نسازید. ممنون یاعلی مدد
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بصیرت و جنگ نرم و آدرس basirat-softwar.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 1843
بازدید کل : 217876
تعداد مطالب : 103
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1